God of War Ragnarok چندین مکانیک رزمی را از بازی‌های قدیمی‌تر باز خواهد گرداند

God of War Ragnarok چندین مکانیک رزمی را از بازی‌های قدیمی‌تر باز خواهد گرداند

در بازی god of war مکانیسم‌های تازه معرفی شده‌ای نیز وجود خواهد داشت که برای طرفداران بازی  کاملاً آشنا خواهد بود. ویلیامز در مصاحبه ای با کاپیتان کوبا گفت که به طور خاص در مورد Blades of Chaos، تیم سازنده تصمیم گرفت تا "بزرگترین چیزهایی که در بازی قبل به آن نرسیده بودند را در بازی god of war جدید اجرا کنند .

 

ویلیامز گفت: «ما بین اتمام [God of War] 2018 و شروع داستان برای [راگناروک] کمی فاصله داشتیم ، می‌توانم بگویم دو ماه، شاید سه ماه، جایی که همه چیز را به روی تیم باز کردیم. ما چیزی به نام جعبه ایده داشتیم، و هر کسی می‌توانست در مورد آنچه می‌خواهد ایده ارائه دهد، و افراد زیادی بودند که می‌گفتند: «از زمانی که Blades را در نیمه‌ی بازی گذشته برگرداندیم، ولی 100% اطمینان نداریم .

بنابراین ایده‌های زیادی وجود داشت، مانند «اوه، ما باید چنگال را برگردانیم» یا «باید کشش زنجیر را بازگردانیم» یا چیزی که ما ترکیبی 5B می‌نامیم، جایی که [کریتوس] بچه‌ها را از هوا می‌بندد و به هم می‌کوبد. ایده‌های زیادی وجود داشت که شبیه چیزهای قدیمی بودند، خوب، بیایید از بهترین چیزهایی که به آن‌ها نرسیدیم بگذریم، بیایید آن‌ها را بازگردانیم. بنابراین چیزهای زیادی در تیم وجود داشت.»

در همان مصاحبه، کوری بارلوگ، کارگردان خلاق God of War (2018)، فاش کرد که تصمیم او این بود که حماسه اسکاندیناوی سری را تنها پس از دو بازی به پایان برساند و توضیح داد که چرا این تصمیم گرفته شد.

سایر جزئیات مبتنی بر گیم پلی بازی God of War: Ragnarok نیز در حال ظهور هستند، مانند گنجاندن دو Valkyries جدید و چندین Einherjar.

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/3135

خبرنامه بازی ها

گالری